ورزش ها و نرمش های مفید جهت بهتر کردن وضعیت بیماری AS

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. مقالات
  4. chevron_right
  5. ورزش ها و نرمش های مفید جهت بهتر کردن وضعیت بیماری AS
ورزش ها و نرمش های مفید جهت بهتر کردن وضعیت بیماری AS
ورزش ها و نرمش های مفید جهت بهتر کردن وضعیت بیماری AS

ورزش ها و نرمش های مفید


همواره با مصرف دارو های ضد التهاب ، انجام این نرمش ها به شما کمک می کند تا AS را بهتر تحمل کنید و در بهبودی آن موفق تر باشید . در ابتدا ممکن است کمی مشکل باشد ، اما حتما ارزش وقت گذاشتن را دارد و یادگیری و انجام آن بسیار مفید است . این ورزش ها باید مرتبا و هر روز انجام گردد.باید بخش واجبی از کارهای روزمره زندگی شما باشد .
تصمیم بگیرید حتما حداقل یکبار ( و خیلی بهتر است دوبار ) در روز آنها را انجام دهید .همچنین تلاش کنید تا حداقل یکبار در روز با انجام جدی تر ورزش ها به تنفس شدید بیفتید .

گرم کردن بدن قبل از انجام نرمش:

به مدت یک دقیقه با گام های بلند و محکم راه بروید و دست ها را مشت کنید بازو ها را کشیده ۲۰ ثانیه به سمت بالا ، ۲۰ ثانیه به سمت جلو و ۲۰ ثانیه در طرفین قرار دهید. هر یک از این نرمش ها را حداقل ۵ بار تکرار کنید.

جهت یادگیری حرکات و ورزش های مفید می توانید به کتاب انجمن AS ایران مراجعه کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست